Inschrijvingen seizoen 2020 – 2021

Verandering in training!

Door een tekort aan hoofdtrainers en vrijwilligers veranderen we vanaf augustus tot (minstens) januari 2021 ons trainingsaanbod. Voor iedere categorie die normaal gezien 2 begeleide trainingen had, organiseren we nu 1 begeleid trainingsmoment en 1 (optionele) wedstrijdtraining, naast de gewoonlijke wedstrijden tijdens het weekend. Uiteraard zal er dus ook minder lidgeld betaald moeten worden voor de ploegen waar dit van toepassing is namelijk van U10 tot en met U17.

Zoals je het leest hebben we een te groot tekort aan trainers en vrijwilligers. Wil je ons helpen of wil je wat tijd investeren in een mega wijze hobby? Twijfel niet van een mailtje te sturen naar Jeugd@fc-rooigem.be. Elk type inspanning is bij ons welkom dus laat van je horen .

Lidgelden seizoen 2020-2021:

CP+: 60 euro